joi, 4 august 2016

Dialogul Structurat cu TINErii

M-am gandit sa va tin la curent cu ultimele proiecte in care sunt implicata. Dialogul Structurat cu tinerii este un proiect al Uniunii Europene care isi propune sa identifice problemele tinerilor cu scopul de a crea noi politici de tineret. Multumesc Forumului Tinerilor din Romania care mi-a oferit aceasta oportunitate de a deveni ambasadorul dialogului structurat cu tinerii din Bucuresti. In rolul de ambasador, imi revine placerea de a organiza consultari locale cu tinerii si de a discuta pe baza temelor impuse de UE. 

In data de 22 iulie 2016, am organizat prima mea consultare  impreuna cu Forumul Tinerilor, la Youth Hub, unde au fost prezenti 26 de tineri din Bucuresti. M-a bucurat nespus sa observ dorinta de implicare a tinerilor care au dezbatut conform modelului Cafeneau Publica (fiecare masa avea o tema de discutie, prin rotatie, un grup de 5 persoane discuta despre tema impusa, iar facilitatorul prezent nota ideile principale). A fost o intalnire care a durat mai bine de 2 ore, cu toate ca timpul alocat dezbaterii propriu-zise a fost de 60 de minute. Astfel, am putut asista la un schimb impresionant de idei intre tinerii cu varste cuprinse intre 15 si 35 de ani.

De ce sa va rapiti din timpul vostru ca sa participati la o astfel de consultare? Simplu: schimbarea incepe cu tine! Nimeni nu va rezolva o problema daca nu are habar de existenta ei. Incurajez generatia de astazi sa isi exprime nemultumirile si sa lucreze cot la cot cu reprezentantii nationali si internationali pentru a gasi solutii sustenabile. Daca nu acum, atunci cand? Nicicand nu va exista o clipa mai potrivita sa va implicati activ in societate. Aveti o idee, o sugestie, o solutie? Faceti-o cunoscuta!