marți, 1 octombrie 2013

Emparrot me

M-am gandit sa largesc limitele blogului "Suflet pe hartie" pentru cei pasionati de pictura.
Ca de obicei, am incercat sa atrag atentia publicului catre tinerii inzestrati.
Astazi va prezint unul dintre minunatele tablouri ale Teodorei Biga.
A fost inspirat de stilul propriu vestimentar.

I thought to expand the limits of my blog, "Suflet pe hartie" (trad. "Soul on paper") for the ones fascinated by paintings.
As usually, I tried to make the adults see the among talented youngsters.
Today I present you one of the beautiful paintings of Teodora Biga.
It was inspired by her own fashion style.


                                                                        Artist: Teodora Biga
                                                                        Text:   Cristea Maria Francesca