joi, 2 mai 2013

Expozitia de fluturi tropicali vii

   Muzeul National de Istorie Naturala " Grigore Antipa" gazduieste in perioada 1 mai-31 iulie expozitia de fluturi tropicali vii.
   Manata de curiozitate,alaturi de prieteni, am fost prezenta la prima zi a expozitiei. Am pasit entuziasmati intr-un cort amenajat special pentru aceasta ocazie, unde fluturii zburau fara nicio grija printre oameni. Desi spatiul nu era atat de mare pe cat ne asteptam, nici nu stiam de unde am putea incepe. Fluturii zburau printre oameni, se jucau printre petalele florilor multicolore, se odihneau pe feliile de portocala si chiar stateau nemiscati ca sa le putem fotografia modelul de pe aripi. Nu cred ca ne-a scapat vreun exemplar nefotografiat.
   In spatele incaperii, am fost surprinsi sa observam un panou mare cu coconi. Daca fluturi mai vazusem, coconi ba. Eram emotonati intrucat cativa dintre ei erau crapati si puteai zari viitorul fluturas.
   Cu totii am fost incantati ca am avut parte de o experienta deosebita. Din acest motiv, as lansa invitatia tuturor pentru a vizita aceasta minune a naturii.











                                         Text: Cristea Maria- Francesca
                                         Fotografii: Nae Renata-Alexandra