joi, 10 ianuarie 2013

Povestea Dianei Elena Rotaru

          Cu totii am auzit in aceste doua zile de o adolescenta de 13 ani care ne-a parasit mult prea devreme... Eleva model a renumitei scoli 56 "Jose Marti", olimpica medaliata cu argint, prietena, colega care ne va ramane mult timp in gand, in suflet... Am avut onoarea sa o cunosc: era amabila, zambitoare, mereu dorea sa te ajute... Am intalnit-o prima data acum doi ani: era a V-a si cauta o sala in care sa se poata pregati pentru olimpiada de matematica. Ca o ironie a sortii a murit in tabara de matematica...Era desteapta, o adevarata valoare pentru generatia de astazi. Pentru a realiza ce a facut aceasta fetita va voi prezenta doar cateva premii importante pe care le-a castigat: cel mai recent este argintul la  nationala de matematica, clasandu-se pe locul 17 din 110 de participanti(aceasta informatie poate fi verificata pe http://onm2012.cnlr.ro/resurse/fisiere/rezultate-6-finale.pdf), a castigat o excursie in Croatia dupa ce a obtinut locul I la concursul Cangurul, sectiunea limba engleza si multealte premii la alte concursuri scolare.
          Ma gandesc oare cum de s-a putut intampla o astfel de nenorocire... Un nenorocit sau un prost are dreptul sa traiasca insa ea, cand era pe punctul de a-si incepe viata, ia fost luat acest dar... Iar, voi, ziaristi de doi bani, oameni disperati dupa audienta, ati ucis-o de ieri dimineta cand ea nu inchisese ochii cu adevarat!!! Personal, simt un dezgust nemasurat pentru cei care ati putut scrie asa mizerii despre ea... Cum indrazniti? Daca voi, ati  fi fost in locul meu, o prietena disperata, care ar fi dat orice ca diana sa nu ajunga in situatia asta?! Daca in locul ei ar fi fost copilul vostru, voi, ziaristi fara scrupule?!?! Sper din toata inima sa nu ajungeti in situatia de a astepta vesti si de a le afla prin intermediul televizorului...
         Cand am vazut stirea am sperat din toata inima sa nu fie ea...Apoi dupa ce am realizat ca doar  ea poate fi am sperat sa-si revina, desi stiam care sunt sansele unei reveniri din coma... La ora 1 noaptea telefonul a sunat si am primit vestea... Tragic!! Si ce este si mai trist este faptul ca se vehiculeaza atatea lucruri despre ea total neadevarate... Cum se poate specula ca a luat droguri??? Singurul lucru rebel facut vreodata de ea a fost sa-si faca o suvita rosie, pe care o ascundea cu timiditatea in timpul orelor... Sa fi baut??? Pai daca pana si ea bea, atunci marea majoritate ditre noi am fi in coma alcoolica sau demult sub pamant! Este trist cum atatea cuvinte pot rani un grup atat de mare de oameni indurerati... Sper doar sa-si gaseasca linistea si sa faca atat de mult bine acolo,oriunde ar fi, precum a facut si in aceasta lume... Adio pentru totdeauna, draga Diana!